Cù u sviluppu prosperu di a custruzzione prefabbricata, prumossa ancu da l'autorità è da i custruttori vigorosamente in u mondu sanu, u prublema criticu hè cumu fà u stampaggio è u sstampaggio in modu flessibile è efficiente, per realizà a pruduzzione industrializzata, intelligente è standardizata.
Magneti di casserosò generati è applicati in modu adattatu, ghjucendu un novu rolu in a pruduzzione di cumpunenti di béton prefabbricatu, invece di u bullonatura è a saldatura tradiziunali nantu à a piattaforma. Hà dimensioni ridotte, forze di supportu forti, resistenza à a corrosione è durabilità. Simplifica l'installazione è u sformatura di u stampo laterale per a pruduzzione di elementi di béton prefabbricatu. A causa di e caratteristiche di sinterizatumagneti di neodimiu, deve esse avvisatu per fà avvisi di struzzioni d'operazione per a sicurezza è una manutenzione ragionevule per un usu durevule. Cusì vulemu sparte sei cunsiglii per a manutenzione di magneti è struzzioni di sicurezza per prefabbricati.
Sei Cunsiglii per a Manutenzione di i Magneti è Istruzzioni di Sicurezza
1. Temperatura di travagliu
Siccomu u magnetu integratu nurmale hè di qualità N di magnetu NdFeB cù una temperatura massima di travagliu di 80 ℃, deve esse applicatu à temperatura ambiente, mentre si usa un magnetu standard in a pruduzzione di elementi prefabbricati. Sè hè necessaria una temperatura di travagliu particulare, per piacè informateci in anticipu. Semu capaci di pruduce i magneti in esigenze più elevate chì vanu da 80 ℃ à 150 ℃ è più.
2. Nisun hamming è cascata
Hè pruibitu d'utilizà un oggettu duru cum'è un martellu per culpisce u corpu di u magnetu di a scatula, o di cascà liberamente nantu à a superficia d'acciaiu da un locu altu, altrimenti puderia causà a deformazione di a scatula magnetica, bluccà i buttoni, o ancu dannà i magneti emersi. Di cunsiguenza, u bloccu magneticu si dislocherà è ùn pò micca funziunà bè. Quandu si attacca o si recupera, i travagliadori devenu seguità l'istruzzioni aduprendu una barra di rilascio prufessiunale per liberà u buttone. Quandu hè necessariu aduprà strumenti per culpisce, hè assai cunsigliatu d'utilizà un martellu di legnu o di gomma.
3. Nisun smontaggio, salvu chì sia necessariu
U dadu di fissaggio in l'internu di u buttone ùn pò esse allentatu, hè solu necessariu per a riparazione. Deve esse avvitatu bè, per evità chì a vite sia spinta fora è chì u magnetu ùn sia micca in cuntattu cumpletu cù a tavola d'acciaiu. Questu riducerà assai a forza di tenuta di a scatula magnetica, pruvucendu u scorrimentu è u muvimentu di u stampo per pruduce elementi prefabbricati di dimensioni sbagliate.
4. Precauzioni di forte forza magnetica
A causa di a forza magnetica super putente di u magnetu, hè essenziale di fà attenzione mentre si attiva u magnetu. Si deve evità di stà vicinu à strumenti di precisione, strumenti elettronichi è altri dispositivi chì sò facilmente affettati da a forza magnetica. Hè pruibitu di mette mani o braccia in u spaziu trà u magnetu è a piastra d'acciaiu.
5. Ispezione di pulizia
L'aspettu di u magnetu è di u stampu d'acciaiu nantu à quale hè piazzata a scatula magnetica deve esse pianu, pulitu u più pussibule prima di u funziunamentu di i magneti di a scatula, è ùn deve esse lasciatu alcun residu di cimentu o detriti.
6. Mantenimentu
Dopu chì i travaglii di u magnetu sò finiti, devenu esse cacciati è almacenati regularmente per una manutenzione ulteriore, cum'è a pulizia, a lubrificazione antiruggine per mantene una prestazione durevule in u prossimu ciclu d'usu.
Data di publicazione: 20 di marzu di u 2022