Magnetu di manipolazione di 500 kg per a soluzione di fissaggio di quadri di compensatu
Descrizzione corta:
U magnetu di manipulazione di 500 KG hè un picculu magnetu di cassaforma cù forza di ritenzione è un design di maniglia. Pò esse liberatu direttamente da a maniglia. Ùn ci hè bisognu di strumenti di sollevamentu supplementari. Hè adupratu per fissà e forme di compensatu cù fori di viti integrati.
Durante u prucessu d'installazione di forme di compensatu per a prefabbricazione, u modu tradiziunale hè di utilizà blocchi di legnu o telaio d'acciaio per fissà per mezu di chiodature o saldature nantu à a tavola d'acciaio, ciò chì hà purtatu un dannu incorregibile per i letti d'acciaio. In l'ultimi dui anni, i magneti sò diventati accessori essenziali per finisce stu travagliu, cù e caratteristiche di durevule, riutilizzabile è innocu per a piattaforma.Meiko Magnetics, cum'è prufessiunaleProduttore di sistemi magnetici in Cina, hè sempre entusiasta di cuncepisce è pruduce sistemi di casseforme magnetiche altamente qualificate è diversificate in cunfurmità cù e diverse esigenze di i nostri clienti.
Riferendusi à sta piccula forza di ritenzionemagnetu di otturatore, hè adupratu per cunnette è sustene e forme laterali avvitendu in u compensatu o in u legnu, invece di nantu à u pallet d'acciaiu. Hè dotatu di una maniglia per liberà i magneti à manu, invece di un strumentu di sollevamentu nurmale. Inoltre, i pedi à molla speciali sò integrati in u fondu di a carcassa metallica per una manipulazione assai più faciule. Dunque, u so cuncepimentu ùn solu usa u principiu di a leva, ma usa ancu u principiu di rimbalzu di a molla, rendendu più convenientu u funziunamentu cù risparmiu di travagliu.