magnetu NdFeB sinterizatuhè una calamita in lega fatta di Nd, Fe, B è altri elementi metallichi. Hè cù u magnetismu u più forte, una bona forza coercitiva. Hè largamente utilizatu in mini-motori, generatori eolici, contatori, sensori, altoparlanti, sistemi di sospensione magnetica, macchine di trasmissione magnetica è altre applicazioni industriali. Hè assai faciule da corrodere in ambienti umidi, dunque hè necessariu fà u trattamentu di a superficia secondu i requisiti di i clienti. Pudemu offre rivestimenti, cum'è zincu, nichel, nichel-rame-nichel, argentu, placcatura in oru, rivestimentu epossidico, ecc. Gradu: N35-N52, N35M-48M, N33H-N44H, N30SH-N42SH, N28UH-N38UH, N28EH-N35EH
A Prucessu di a Fabbricazione di Magneti di Neodimio Sinterizzati
E materie prime magnetiche è altri metalli sò esposti à media frequenza è fusi in un fornu à induzione.
Dopu à u cumpletamentu di e diverse tappe di u prucessu, i lingotti sò pulverizati in particelle di parechji micron. Per impedisce l'ossidazione, e piccule particelle sò prutette da l'azotu.
E particelle magnetiche sò piazzate in una maschera è un campu magneticu hè applicatu mentre i magneti sò pressati in forme principalmente. Dopu a furmazione iniziale, a pressatura isostatica di l'oliu anderà più in là per furmà forme.
E particelle magnetiche sò piazzate in lingotti chì sò stati pressati è saranu trattati termicamente in un fornu di sinterizzazione. A densità di i lingotti precedenti righjunghje solu u 50% di a vera densità di a sinterizzazione. Ma dopu a sinterizzazione, a vera densità hè di 100%. Attraversu stu prucessu, a misura di i lingotti si riduce quasi di 70%-80% è u so vulume hè riduttu di 50%.
E proprietà magnetiche di basa sò state stabilite dopu à a fine di i prucessi di sinterizazione è d'invecchiamentu. E misurazioni principali, cumprese a densità di flussu residuale, a coercizione è u pruduttu energeticu massimu, sò state registrate.
Solu i magneti chì anu passatu l'ispezione sò mandati à i prucessi successivi, cum'è a machinazione è l'assemblaggio.
A causa di a ritirata da u prucessu di sinterizazione, e misure necessarie sò ottenute macinendu i magneti cù abrasivi. L'abrasivi di diamante sò usati per questu prucessu perchè u magnetu hè assai duru.
Per adattassi megliu à l'ambiente in u quale seranu aduprati, i magneti sò sottumessi à diversetrattamenti di superficiaI magneti Nd-Fe-B sò generalmente suscettibili à a ruggine cù un aspettu trattatu cum'è magnetu NiCuNi, Zn, Epossidicu, Sn, Nickel Neru.
Dopu a placcatura, e misure relative è l'ispezione visiva saranu fatte per cunfirmà l'aspettu di u nostru pruduttu magneticu. Inoltre, per assicurà l'alta precisione, avemu ancu bisognu di testà e dimensioni per cuntrullà a tolleranza.
Quandu l'aspettu è a tolleranza di e dimensioni di u magnetu sò qualificate, hè ora di fà a direzzione magnetica di a magnetizazione.
Dopu à l'ispezione è a magnetizazione, i magneti sò pronti per esse imballati cù scatule di carta, ancu pallet di legnu secondu i requisiti di i clienti. U flussu magneticu pò esse isolatu da l'acciaiu per l'aria o per un termine di consegna espressu.
Data di publicazione: 25 di ghjennaghju di u 2021