Cumu pruduce magneti di neodimio sinterizzati?

Magnete NdFeB sinterizzatohè un magnetu di lega fatta da Nd, Fe, B è altri elementi metallichi. Hè cù u magnetismu più forte, una bona forza coercitiva.Hè largamente utilizatu in mini-motori, generatori di ventu, metri, sensori, parlanti, sistema di sospensione magnetica, macchina di trasmissione magnetica è altre applicazioni industriali.Hè assai faciule di corrosione in ambienti umidi, cusì hè necessariu di fà u trattamentu di a superficia secondu e esigenze di i clienti.Pudemu offre i rivestimenti, cum'è zincu, nichel, nichel-rame-nichel, argentu, gold-plating, rivestimenti epossidichi, etc Grade: N35-N52, N35M-48M, N33H-N44H, N30SH-N42SH, N28UH-N38UH, N28EH-N35EH

A Prucissioni di a Fabbricazione di Magneti Neodimi Sinterizzati

passu 1

 

 

E materie prime magnetiche è altri metalli sò esposti à freccia media è fusi in un fornu d'induzione.

passu 1-1

 

 

 

 

 

 

passu 2

 

 

passu 2-2

Dopu à a fine di i vari passi di u prucessu, i lingotti sò pulverizzati in particeddi chì sò parechji microni di grandezza.Per impediscenu l'ossidazione, i picculi particelle sò prutetti da nitrogenu.

 

 

 

 

 

 

passu 3

 

 

passu 3-1

 

I particeddi magnetichi sò posti in un jig è un campu magneticu hè appiicatu mentre i magneti sò pressati in forme principarmenti.Dopu a furmazione iniziale, a pressa isostatica di l'oliu anderà più in là per furmà forme.

 

 

 

 

 

passu 4

 

 

passu 4-1

 

I particeddi magnetichi sò posti in lingotti chì sò stati pressati è seranu trattati termicamente in un furnace di sinterizzazione.A densità di i lingotti prima tocca solu u 50% di a densità vera à a sinterizzazione.Ma dopu a sinterizzazione, a vera densità hè 100%.Per mezu di stu prucessu, a misurazione di lingotti guasi sminuisce 70% -80% è u so voluminu hè ridutta da 50%.

 

 

passu 5

 

 

passu 5-1

 

E proprietà magnetiche di basa sò state stabilite dopu chì i prucessi di sinterizazione è di invechjamentu sò finiti.E misurazioni principali cumprese a densità di flussu residuale, a coercitiva è u produttu energeticu massimu sò registrate.

Solu i magneti chì anu passatu l'ispezione sò mandati à i prucessi successivi, cum'è a machining è l'assemblea.

 

 

passu 6

 

 

passu 6-1

 

A causa di a ritirata da u prucessu di sinterizzazione, e misurazioni necessarie sò ottenute da a macinazione di i magneti cù abrasivi.L'abrasivi di diamanti sò usati per questu prucessu perchè u magnetu hè assai duru.

 

 

 

 

passu 7

 

 

passu 7-1

 

Per adattà megliu à l'ambienti in quale seranu utilizati, i magneti sò sottumessi à diversitrattamenti di superficia.I magneti Nd-Fe-B sò generalmente suscettibili à a ruggine cù l'aspettu trattatu cum'è magnete NiCuNi, Zn, Epoxy, Sn, Nickel Negru.

 

 

 

passu 8

 

 

passu 8-1

Dopu a placcatura, e misurazioni cunnesse è l'ispezione visuale saranu fatte per cunfirmà l'aspettu di u nostru pruduttu magnetu.Inoltre, per assicurà l'alta precisione, avemu ancu bisognu di pruvà e dimensioni per cuntrullà a tolleranza.

 

 

 

 

passu 9

 

 

passu 9-1

Quandu l'aspettu è a tolleranza di dimensioni di magneti qualificati, hè u tempu di fà a direzzione magnetica di magnetizazione.

 

 

 

 

 

passu 10

 

 

passu 10-1

 

Dopu à l'ispezione è a magnetizazione, i magneti sò pronti à imballà cù una scatula di carta, ancu un pallet di legnu secondu i bisogni di i clienti.U Flussu Magneticu pò esse isolatu da l'acciaio per l'aria o un termini di consegna espressa.

 


Tempu di post: 25-Jan-2021