Catcher magneticu rettangulare per u recuperu di metalli ferruginosi
Descrizzione corta:
Stu catcher magneticu rettangulare di recuperu pò attirà frammenti di ferru è acciaio cum'è viti, cacciaviti, chiodi è rottami metallichi o separà oggetti di ferru è acciaio da altri materiali.
U catcher magneticu rettangulare hè un tipu di dispusitivu magneticu custituitu da una carcassa di plastica è magneti in neodimio. A forma rettangulare presenta una grande superficia di travagliu, chì hè un strumentu magneticu ideale per adsorbe, raccoglie è separà parti di ferru o impurità. Attraversu u cuntrollu di a maniglia, i catcher magnetichi ponu esse fatti cù o senza magnetismu.
I catcher magnetichi sò diffirenti da i strumenti di presa magnetica nurmali. Per via di a so grande superficia di cuntattu, hè un putente strumentu magneticu ausiliariu per a ricerca di pezzi di ferru. Hè adupratu per cunnette materiali sciolti di ferru è acciaio, cum'è viti, dadi è picculi pezzi di stampaggio in prucessi à corta distanza, spustendu è circandu, è separandu da altri oggetti. I catcher magnetichi ponu piglià assai picculi pezzi di ferru à tempu, risparmiendu tempu è migliurendu l'efficienza. Cù i catcher magnetichi, e vostre mani ùn anu più bisognu di toccà a parte metallica, è e vostre mani ùn saranu più ferite da i pezzi di ferru affilati.
